blog ini

ini blog lawak bodoh, tidak ada kena mengena dengan sesiapa sama ada yang hidup atau mati. segala watak dan cerita adalah ciptaan dan rekaan semata-mata. jika ada kena mengena dengan mereka yang mati pucuk atau mati putik serta buruk tampok, ianya adalah satu kebetulan yang tidak disengajakan - pemilik blog memohon maaf.

Radio Bergambar dan Berwarna-warni

Thursday, November 25, 2010

GOSIP-GOSIP KAK ONE


Ishh! orang kate ke Kak One ni handai amat mengata orang, tak lalu lah. Tapi ada juga lah tau sikit-sikit cerita tentang Kak Kaa (Kamilah,bukan Kak Key) dengan Abang Ba (Baba, bukan Abang Bu) tu, cuma malas je nak buat heboh-heboh. Sebab radio dah kurang bateri.

Memang selalu nampak dema berdua tu, selalu kalau malam, dulu-dulu lah ada kat Restoran Peladang tu. Dema berdua aja, adalah Kak One sesekali menyelit ditengah-tengah dema tu, hehehe!

AAiiiieeeeee!! Jangan beringor amat......nye maroh de orang karang. Ini gosip-sosip ni! Radio ni bukan takat FM je, tapi berwarna-warni, mengalahkan TV kaler ni!


2 comments:

Anonymous said...

hahaha! kak one, mana gambo nye? ada gambo hitam putih pun cukuplah sbb radio ni pun dah berwarna-warni...hehe

Anonymous said...

mmg berwarna-warni, bibir dj tu nampak santik sangat, kenapa tk warna biru? tp sy akan selalu dgn siaran radio berwarna ni, syabas