blog ini

ini blog lawak bodoh, tidak ada kena mengena dengan sesiapa sama ada yang hidup atau mati. segala watak dan cerita adalah ciptaan dan rekaan semata-mata. jika ada kena mengena dengan mereka yang mati pucuk atau mati putik serta buruk tampok, ianya adalah satu kebetulan yang tidak disengajakan - pemilik blog memohon maaf.

Radio Bergambar dan Berwarna-warni

Thursday, September 29, 2011

KISAH SEBALIK JAMUAN RAYA




 Korek bos, korek sampai habis...kasi licin...
umno pn dah tak lama berkuasa


Syhhh! Dengar ini cerita terbaru dari Kak One;

Kak Wok Norhelan ditipu oleh AJKnya, konon mereka tk hadir majlis Ku Lan di Lepar, sebaliknya mereka dah pergi dahulu mengharu majlis itu. Agaknya Dr Sukri ada perancangan untuk mencantas dan sabotaj Ketua Wanita UMNO bagi naikkan kroninya NKW yang bersekongkol dengan Ketua Penerangan Wanita. Tu pasal jamuan raya KW dia dan Ku Lan tak hadir.


 

Jangan diharap pada Tini, dia banyak anak ikan.


Weii! Tajamnya jelingan mata yang dibelakang tu, dulu ada kisah orang terpaksa pecahkan cemin keretanya konon dirompak tapi sebenarnya duit nak bagi pada kekasih gelapnya, nasib baik bini dia bodoh sikit dan percaya, heheh!! Tahniah dapat Datok.....dan Nenek, hehehe!! 


 Banyak AJK Wanita belot pada awak Wok, itu gamaknya yang dibisikkan oleh SU


Selagi Ku Lan ada, saya tetap berkuasa dan memantau segala peruntukan yang ada. SPR kawan kita, dulu memang rasa nak terkencing tapi kejap je. Hj Kulat dah insaf gamaknya atau sedang mencari sasaran siapa Ahli Parlimen akan datang untuk terus bergayut dan jadi Ahli Majlis sampai wafat.


8 comments:

Anonymous said...

MMM MENARIK.CONGRATE.

molot said...

woiii!! Ada ke orang pecah cermin kereta sendiri dn buat repot polis kereta kena pecah dan duit hilang, tp berikan pada gundek? hehehe adoiiiyaaaa!! macam2 hal lah bila dh senang sikit ni, hehe

oldman said...

Salam..saya seronok membaca blog tuan walau pun agak simple tetapi menarik membuat saya berfikir reality politik melayu kususnya UMNO...membela melayu ka atau mengunakan melayu untuk kepentingan peribadi..lain kata hanya sayang undi melayu.

patpatsikulipat said...

sangat menarik sketsa diatas.
tahniah.

Anonymous said...

t

Anonymous said...

hehehehe! sakit perut menahan kencing baca belog ni

Anonymous said...

skrg ni dah sampai masa kencing mengencing sb PRU dahing dekat, musim UMNO bertandingpun dah dekat.., kalau nak kencing, kencing sekaranglah weh..., lipat jelah kesemuanya biar jadi kenangan dalam lipatan..., semua muka baru start dari PRU ni hinggalah ke UMNO.....

Unknown said...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

Well over 160000 women and men are hacking their diet with a easy and SECRET "liquid hack" to drop 2lbs each night in their sleep.

It's very easy and it works with anybody.

Just follow these easy step:

1) Grab a clear glass and fill it up with water half glass

2) Proceed to use this crazy HACK

so you'll be 2lbs skinnier as soon as tomorrow!